Articolul precedent |
Articolul urmator |
54 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.015.3 (34) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (653) |
SM ISO690:2012 DIACONU, Marius Constantin, DIACONU, Daniela. Profilul elevului cu dificultăți de învățare și metodele de intervenție psihologică. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 79-83. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p79-83 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 4, 2023 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p79-83 | ||||||
CZU: 376.015.3 | ||||||
Pag. 79-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol pătrunde în domeniul multifațetat al dificultăților de învățare, recunoscând natura diversă a acestor provocări, fiecare dintre ele necesitând o abordare personalizată pentru un sprijin și o îndrumare optime. Accentul central este pus pe imperativul strategiilor personalizate, aliniate la nevoile și abilitățile distincte ale elevilor care se confruntă cu diferite tipuri de dificultăți de învățare. În centrul acestei paradigme se află importanța protocoalelor de evaluare cuprinzătoare și a monitorizării continue a progresului, elemente esențiale în furnizarea sprijinului necesar pentru ca elevii să își atingă obiectivele educaționale. În cadrul peisajului educațional, integrarea elevilor care se confruntă cu dificultăți de învățare devine un punct central de interes considerabil. În ultimii ani, s-au formulat diverse abordări și metodologii menite să faciliteze accesul acestor elevi în mediul educațional, promovând egalitatea de șanse în sfera învățării. Recunoscând faptul că elevii cu dificultăți de învățare au nevoie de un sprijin dedicat pentru a-și cultiva abilitățile și a se integra fără probleme atât în domeniul social, cât și în cel profesional, acest articol prezintă mai multe intervenții psihopedagogice adaptate pentru a-i ajuta pe acești elevi în procesul complicat de integrare socială și școlară. |
||||||
Cuvinte-cheie dificultăți de învățare, abordare individualizată, evaluare, monitorizarea progresului, obiective educaționale, integrare socială, integrare şcolară, asistenţă psihopedagogică, learning difficulties, individualized approach, assessment, progress monitoring, educational goals, social integration, school integration, psycho-pedagogical assistance |
||||||
|