Articolul precedent |
Articolul urmator |
95 0 |
SM ISO690:2012 POSŢAN, Liliana. Formarea cadrelor didactice pentru învățământul și educația extrașcolară: experiențe formale, nonformale, informale. In: Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe, Ed. 2, 8-9 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Editura USM, 2024, Ediţia 2, pp. 36-50. ISBN 978-9975-62-706-1.37(082)=00. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe Ediţia 2, 2024 |
||||||
Conferința "Educația și învățământul extrașcolar: configurări și experiențe" 2, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 36-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea prezintă o analiză a abordărilor și oportunităților de for-mare profesională continuă a cadelor didactice din educația extrașcolară. Pornind de la politicile meritocratice în domeniul capitalului uman, reflectăm asupra abordărilor normative, manageriale a capitalului uman în educație. Prin abordarea experiențelor formale, nonformale și informale, analizăm modul în care acestea contribuie la dezvol-tarea profesională a cadrelor didactice și la îmbunătățirea calității activităților educa-ționale extrașcolare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie extraşcolară, formarea cadrelor didactice, educaţie formală, nonformală, informală, meritocrație, capital uman, extracurricular education, teacher training, formal, non-formal, in-formal education, meritocracy, human capital |
||||||
|