Valența pedagogiei populare în dezvoltarea stimei de sine la adolescenți
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
68 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-02 22:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.041:39 (1)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (261)
Cultural anthropology. Ethnography. Customs. Manners. Traditions. Way of life (2300)
SM ISO690:2012
BUZENCO, Aurica, SIRBU, Doina. Valența pedagogiei populare în dezvoltarea stimei de sine la adolescenți. In: Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare, 3-4 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 1-a, pp. 96-100. ISBN 978-9975-46-867-1 (PDF). DOI: https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p95-99
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2023
Conferința "Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare"
Chişinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2023

Valența pedagogiei populare în dezvoltarea stimei de sine la adolescenți

DOI:https://doi.org/10.46727/c.03-04-11-2023.p95-99
CZU: 37.041:39

Pag. 96-100

Buzenco Aurica, Sirbu Doina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2024


Rezumat

The content of the article presents scientific arguments on the importance of the scientific and practical values of popular pedagogy in the difficult process of education in general, and in the intercultural education of children, in particular. Pedagogical theorizing of the phenomena of intercultural education in ethnopedagogical perspective involves the conjugation of efforts to interpret a the impact of popular culture on the harmonious development of children in preschool education.

Cuvinte-cheie
popular pedagogy, culture, society