Abordări moderne ale tehnologiilor inovatoare în procesul educației fizice cu studenții instituțiilor de învățământ superior din Republica Moldova în contextul procesului Bologna
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
85 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.037.1:796.344:004(478) (1)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4189)
SM ISO690:2012
LEVIŢCHI, Daria, MOȚOC, Serghei. Abordări moderne ale tehnologiilor inovatoare în procesul educației fizice cu studenții instituțiilor de învățământ superior din Republica Moldova în contextul procesului Bologna. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe sociale, 9-10 noiembrie 2023, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, SS, pp. 495-499. ISBN 978-9975-62-688-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
SS, 2023
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2023

Abordări moderne ale tehnologiilor inovatoare în procesul educației fizice cu studenții instituțiilor de învățământ superior din Republica Moldova în contextul procesului Bologna

Modern approaches of innovative technologies in the process of physical education with students of higher education institutions of the Republic of Moldova in the context of the Bologna process

CZU: 378.037.1:796.344:004(478)

Pag. 495-499

Leviţchi Daria1, Moțoc Serghei2
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2024


Rezumat

The article discusses aspects related to the introduction of innovative technologies in the physical education process of students of higher education institutions in the Republic of Moldova in the context of the Bologna Declaration. Attention is focused on the problems of physical education of the student.

Cuvinte-cheie
physical education, higher education, Bologna process, modernization