Articolul precedent |
Articolul urmator |
115 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 10:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923+316.6 (7) |
Psychology (3397) |
Social psychology (983) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor. Dezvoltarea personalității în timpul crizei preadolescenței . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 64-70. ISBN 978-630-6637-04-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024 | ||||||
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare" Buzău, Moldova, 16 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923+316.6 | ||||||
Pag. 64-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate rezultatele unui studiu teoretico-experimental a dezvoltării personalității în timpul desfășurării celei mai pronunțate și dificile crize în procesul dezvoltării psihice și formării personalității - criza de la 13 ani. În cercetarea experimentală au participat 200 de preadolescenți în vârstă de 13 ani, a câte 100 educați în familii complete și incomplete. Au fost studiate în aspect comparativ în funcție de variabila tip de familie următoarele particularități de personalitate: accentuările de caracter, ostilitatea, stima de sine ș.a. care pot și provoacă declanșarea în școală a bullying-ului. Prin cunoașterea și diminuarea particularităților date de personalitate se poate diminua fenomenul bullying-ului școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie vârsta preadolescentă, criza la 13 ani, familii, complete, familii incomplete, bullying, preadolescent age, crisis at 13, families, complete, incomplete families, bullying |
||||||
|