Articolul precedent |
Articolul urmator |
84 0 |
SM ISO690:2012 SÎRGHI, Angela. Stimularea motivației la mediciniști în însușirea limbajului de specialitate în limba străină. In: Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță, Ed. 1, 18-20 octombrie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2023, p. 752. ISSN 2345-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță 2023 | ||||||
Conferința "Cercetarea în biomedicină și sănătate: calitate, excelență și performanță" 1, Chişinău, Moldova, 18-20 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
Pag. 752-752 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Introducere. Stimularea motivației mediciniștilor în învățarea limbajului de specialitate într-o limbă străină este de o importanță crucială în vederea dezvoltării abilităților avansate de comunicare și pregătirii pentru practica medicală internațională. Scopul lucrării. Scopul lucrării este de a oferi o sinteză a cercetărilor existente în domeniu și de a efectua o analiză descriptivă a tehnicilor și factorilor motivaționali pentru a stimula motivația mediciniștilor de a-și aprofunda cunoștințele în limbajul de specialitate întro limbă străină. Material și metode. În studiul respectiv au fost aplicate următoarele metode de cercetare: analiza, sinteza și deducția prin consultarea unui șir de publicații, vizând motivarea studenților de a învăța limbajul de specialitate în limba străină prin aplicarea tehnicilor motivaționale. Totodată s-au valorificat metodele prin care cadrul didactic poate influența motivația studenților. Rezultate. Prin aplicarea tehnicilor motivaționale în procesul de predare a limbii străine mediciniștilor și identificarea rolului cadrului didactic ca factor motivațional s-au constatat următoarele avantaje: creșterea implicării și interesului, dezvoltarea competențelor de comunicare, îmbunătățirea înțelegerii materialelor academice, creșterea performanței și a încrederii în sine. Concluzii. Motivația joacă un rol esențial în procesul de predare/învățare a limbajului de specialitate într-o limbă străină. O motivație puternică și bine direcționată poate spori angajamentul și efortul depus de studenți, îmbunătățind astfel rezultatele în învățare și capacitățile de a utiliza limbajul de specialitate în mod eficient în domeniul lor de interes. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, cadru didactic, limbaj de specialitate, competențe, limbă străină, mediciniști, motivation, teaching staff, specialty terms, skills, foreign language, medical students. |
||||||
|