Educația extrașcolară pentru democrație și drepturile omului în instituțiile de învățământ din Republica Moldova
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
100 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 01:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.091(478) (1)
Education and training out of school. Further education (212)
SM ISO690:2012
POSŢAN, Liliana. Educația extrașcolară pentru democrație și drepturile omului în instituțiile de învățământ din Republica Moldova. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 341-347. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p341-347
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic"
Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023

Educația extrașcolară pentru democrație și drepturile omului în instituțiile de învățământ din Republica Moldova

DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p341-347
CZU: 374.091(478)

Pag. 341-347

Posţan Liliana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2024


Rezumat

În lucrare analizăm aspectele metodologice ale educației extrașcolare pentru democrație și drepturile omului. Realizăm o analiză diacronică a educației pentru democrație și drepturile omului, în Republica Moldova, determinăm statu quo-ul educației pentru democrație și drepturile omului prin resursele învățământului extrașcolar, ca parte componentă a învățămîntului general. Realizăm o sinteză a activității cercurilor din instituțiile de învățământ general în baza Sistemul informațional de management în educație SIME.

In the paper we analyze the methodological aspects of extracurricular education for democracy and human rights. We carry out a diachronic analysis of education for democracy and human rights, in the Republic of Moldova, we determine the status quo of education for democracy and human rights through extracurricular education resources, as a component of general education. We carry out a synthesis of the activity of circles in general education institutions based on the SIME Education Management Information System.

Cuvinte-cheie
educaţie extraşcolară, profil, democraţie, drepturile omului,

extracurricular education, profile, demodcation, human rights