Fundamente şi strategii de valorificare a relaţiei şcoală–familie–comunitate în contextul formării imaginii instituţiei de învăţământ în mediul rural
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
887 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 22:56
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, ZAHARIA, Mariana-Geanina. Fundamente şi strategii de valorificare a relaţiei şcoală–familie–comunitate în contextul formării imaginii instituţiei de învăţământ în mediul rural . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2010, nr. 5(35), pp. 25-29. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(35) / 2010 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Fundamente şi strategii de valorificare a relaţiei şcoală–familie–comunitate în contextul formării imaginii instituţiei de învăţământ în mediul rural

Pag. 25-29

Cuzneţov Larisa, Zaharia Mariana-Geanina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Research shows a theoretical and applied study on educational institutions image in rural areas in terms of school – family – community partnership. Here are reflected the directions for the optimization of educational process, operating conditions in the educational institution and the main features of rural environment. There are analyzed the results of a survey of opinions and the implications of image recovery training of educational institution in partnership with social actors.