Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
180 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 21:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.388:004 (4)
Education (14797)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4267)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Tatiana. Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 292-297. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p292-297
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p292-297
CZU: 371.388:004

Pag. 292-297

Chiriac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

În această lucrare analizăm experiența integrării educației STEM la nivelul învățământului primar în Marea Britanie, cu scop de a oferi o perspectivă asupra practicilor pedagogice STEM eficiente în educația școlară. Activitățile STEM nu se regăsesc în programa școlară la nivelul învățământului primar în Curriculum Național (2018), însă particularitățile dezvoltării cognitive a elevilor de vârstă școlară mică permit integrarea interdisciplinară a unor activități practice STEM pentru a aborda probleme din perspective noi și inovatoare.

In this research, in order to highlight successful STEM pedagogical approaches in classroom instruction, we examine the experience of the implementation of STEM education in UK primary schools. The National Curriculum (2018) does not include STEM activities in the primary education curriculum; however, because of the unique cognitive development of young children, practical STEM activities can be integrated into interdisciplinary curricula to help solve problems in novel and creative ways.

Cuvinte-cheie
educație STEM, învățarea prin practică, activități STEM,

STEM education, learning by doing, STEM activities