Articolul precedent |
Articolul urmator |
181 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 21:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.388:004 (4) |
Education (14878) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Tatiana. Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 292-297. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p292-297 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p292-297 | ||||||
CZU: 371.388:004 | ||||||
Pag. 292-297 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În această lucrare analizăm experiența integrării educației STEM la nivelul învățământului primar în Marea Britanie, cu scop de a oferi o perspectivă asupra practicilor pedagogice STEM eficiente în educația școlară. Activitățile STEM nu se regăsesc în programa școlară la nivelul învățământului primar în Curriculum Național (2018), însă particularitățile dezvoltării cognitive a elevilor de vârstă școlară mică permit integrarea interdisciplinară a unor activități practice STEM pentru a aborda probleme din perspective noi și inovatoare. |
||||||
Cuvinte-cheie educație STEM, învățarea prin practică, activități STEM, STEM education, learning by doing, STEM activities |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-192202</doi_batch_id> <timestamp>1719799143</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <isbn>978-9975-46-813-8</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Integrarea educației STEM în învățământul primar din Marea Britanie: studiu de caz</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Chiriac</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2023</year> </publication_date> <pages> <first_page>292</first_page> <last_page>297</last_page> </pages> <doi_data> <doi>10.46727/c.steam-2023.p292-297</doi> <resource>http://www.crossref.org/</resource> </doi_data> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>