Situații-problemă de matematică clasa 6-a. Implementare în aplicația MDIRConstructor 2.0
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
137 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-23 11:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.016:51+004 (1)
Kinds of school providing general education (2143)
Mathematics (1690)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280)
SM ISO690:2012
SÎRGHI, Olesea, CHIRIAC, Tatiana. Situații-problemă de matematică clasa 6-a. Implementare în aplicația MDIRConstructor 2.0. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 69-75. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.69-75
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Situații-problemă de matematică clasa 6-a. Implementare în aplicația MDIRConstructor 2.0

6th grade Math problems created in the MDIRConstructor 2.0 application

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.69-75
CZU: 373.016:51+004

Pag. 69-75

Sîrghi Olesea, Chiriac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2023


Rezumat

În articol se discută importanța problemelor de matematică în dezvoltarea gândirii logice și a inventivității elevilor și se prezintă câteva exemple de probleme interactive de matematică realizate cu aplicația MDIRConstructor 2.0 pentru manualul de matematică digitală de clasa a VI-a.

The study presents the importance of math problems in developing pupils' logical thinking and inventiveness and provides some examples of interactive math problems made with the MDIRConstructor 2.0 application for the 6th-grade digital mathematics textbook.

Cuvinte-cheie
problemă, individualizare, manual digital de matematică clasa 6, activitate de învățare interactivă,

problem, individualization, math e-textbook, interactive learning activity