Articolul precedent |
Articolul urmator |
116 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 15:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.016:53 (5) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Physics (1735) |
SM ISO690:2012 BOSTAN, Carmen-Gabriela, CALALB, Mihai. Using open educational resources in physics . In: Science and education: new approaches and perspectives, Ed. 25, 24-25 martie 2023, Chişinău. Chişinău: (CEP UPSC, 2023, Seria 25, Vol.3, pp. 364-370. ISBN 978-9975-46-787-2. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p364-370 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Science and education: new approaches and perspectives Seria 25, Vol.3, 2023 |
||||||
Conferința "Ştiință și educație: noi abordări și perspective" 25, Chişinău, Moldova, 24-25 martie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v3.24-25-03-2023.p364-370 | ||||||
CZU: 373.016:53 | ||||||
Pag. 364-370 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul ultimilor ani, învățarea la distanță a căpătat noi valențe, fiind preponderentă în vremuri de criză. În plus, societatea actuală se conectează în mediul virtual, cunoscând o adevărată revoluție digitală în toate domeniile. Având în vedere acest progres, educația școlară trebuie să se adapteze. Platformele digitale inundă piața educațională și pun la dispoziția profesorilor instrumente de creare de conținut digital interactiv, teste de evaluare precum și interfațe de comunicare între actorii educaționali, iar materialele educaționale deschise devin accesibile tuturor. Profesorii pot dezvolta sau personaliza conținut inteligent, conform programelor scolare. În România, prin intermediul proiectului național CRED, a fost creată o bibliotecă digitală gratuită cu resurse educaționale deschise pentru învățământul primar și gimnazial, care pune la dispoziția profesorilor și elevilor conținut video. Acest articol prezintă site-ul „Fizica, gimnaziu”, în care se regăsesc resursele dezvoltate pentru clasele VI – VIII, precum și crearea unei lecții interactive prin intermediul aplicației Genially. Utilizarea resurselor digitale facilitează crearea de experiențe de învățare personalizate pentru elevi. Utilizarea tehnologiei in educaţie ar putea aduce unele beneficii, precum: un mediu de învățare captivant; laboratoare interactive, prelucrarea datelor experimentale, evaluare interactivă, se adreseaza unor stiluri diferite de învățare; face posibilă învățarea în ritm propriu. |
||||||
Cuvinte-cheie predarea fizicii, OER/RED, e-learning, lecție interactivă, instrumente interactive, physics teaching, OER/ RED, e-learning, interactive lesson, interactive tools |
||||||
|