Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-20 13:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.064.3 (2) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() PLĂMĂDEALĂ, Mihaela, COŞCODAN, Diana. Adaptarea elevilor la treapta gimnazială. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 194-198. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5.064.3 | ||||||
Pag. 194-198 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate datele cercetărilor referitoare la particularitățile de adaptare a elevilor la treapta gimnazială. La elevii care provin dintr-o familie numeroasă, sau monoparentală, nivelul de depresie, anxietate și stres este mai ridicat, decât la elevii care provin din familii complete și cu mai puțini copii. Potențialul de adaptare a sistemului cardiovascular testat în luna septembrie la 60% din elevi se încadra în categoria ,,încordarea adaptării”. În decembrie acesta este în limite satisfăcătoare la toți elevii. Aceste rezultate denotă că toți copiii au trecut cu bine perioada de adaptare – primele 3 luni de la înscrierea în clasa a V. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi, treapta gimnazială, adaptare, media școlară, potențialul de adaptare sistemului cardiovascular, students, secondary school level, adaptation, school average, the potential of adaptation of the cardiovascular system |
||||||
|