Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-24 18:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.025 (19) |
Kinds of school providing general education (2112) |
SM ISO690:2012 ERMURATIEV, Oxana, GARŞTEA, Nina. Valorificarea jocului de rol în cadrul lecțiilor de dezvoltare personală în clasa a III-a. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 85-89. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.025 | ||||||
Pag. 85-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se elucidează problema valorificării jocului de rol la nivelul învățământului primar în cadrul disciplinei Dezvoltarea personală în clasa a III-a. Sunt prezentate abordările conceptuale, funcțiile, tipologia, structura, avantajele jocului de rol și analizate prevederile curriculare privind utilizarea jocului de rol în cadrul modulelor tematice. Este descris un joc de rol propus cadrelor didactice pentru aplicare la modulul Arta cunoașterii de sine și a celuilalt. |
||||||
Cuvinte-cheie jocul de rol, dezvoltare personală, nivelul primar de învățământ, elevi de vârstă şcolară mică, role play, personal development, primary level of education, pupils of small school age |
||||||
|