Valorificarea jocului de rol în cadrul lecțiilor de dezvoltare personală în clasa a III-a
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
281 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-24 18:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.025 (19)
Kinds of school providing general education (2112)
SM ISO690:2012
ERMURATIEV, Oxana, GARŞTEA, Nina. Valorificarea jocului de rol în cadrul lecțiilor de dezvoltare personală în clasa a III-a. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 85-89. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Valorificarea jocului de rol în cadrul lecțiilor de dezvoltare personală în clasa a III-a

CZU: 373.3.025

Pag. 85-89

Ermuratiev Oxana, Garştea Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

În articol se elucidează problema valorificării jocului de rol la nivelul învățământului primar în cadrul disciplinei Dezvoltarea personală în clasa a III-a. Sunt prezentate abordările conceptuale, funcțiile, tipologia, structura, avantajele jocului de rol și analizate prevederile curriculare privind utilizarea jocului de rol în cadrul modulelor tematice. Este descris un joc de rol propus cadrelor didactice pentru aplicare la modulul Arta cunoașterii de sine și a celuilalt.

The article deals with the problem of capitalizing on the role play at the level of primary education within the discipline of personal development in the 3rd grade. The conceptual approaches, functions, typology, structure, advantages of the role-playing game are presented and the curricular provisions regarding the use of the role-playing game within the thematic modules are analyzed. A role-playing game proposed to teachers is described for application to the Art of SelfKnowledge and Other-Knowledge module.

Cuvinte-cheie
jocul de rol, dezvoltare personală, nivelul primar de învățământ, elevi de vârstă şcolară mică,

role play, personal development, primary level of education, pupils of small school age