Învățarea personalizată în clasele primare: precizări teoretice și constatări practice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
162 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 19:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02 (112)
Kinds of school providing general education (2131)
SM ISO690:2012
BIVOL, Augustina, DUBINEANSCHI, Tatiana. Învățarea personalizată în clasele primare: precizări teoretice și constatări practice. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 80-84. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Învățarea personalizată în clasele primare: precizări teoretice și constatări practice

CZU: 373.3.02

Pag. 80-84

Bivol Augustina, Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

În acest articol sunt reflectate: aspecte conceptuale cu referire la învățarea personalizată; caracteristicile esențiale și cele comparative în raport cu alte concepte aferente – diferențiere, individualizare; importanța implementării învățării personalizate la treapta primară de învățământ; concepțiile greșite cu referire la ceea ce presupune învățarea personalizată. Articolul prezintă și date din cercetarea aplicativă referitor la perceperea și implementarea învățării personalizate de către cadrele didactice de la nivelul primar de învățământ.

In this article, the following are reflected: conceptual issues in relation to personalised learning; key features and comparative features in relation to other related concepts – differentiation and individualisation; the importance of implementing personalised learning at the primary level; misconceptions about what personalised learning entails. The article also presents data from applied research on the perception and implementation of personalised learning by primary school teachers.

Cuvinte-cheie
învăţare personalizată, personalizare, diferenţiere, individualizare, învăţământ primar,

personalized learning, personalization, differentiation, individualization, primary education