Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 19:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02 (112) |
Kinds of school providing general education (2131) |
![]() BIVOL, Augustina, DUBINEANSCHI, Tatiana. Învățarea personalizată în clasele primare: precizări teoretice și constatări practice. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 80-84. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02 | ||||||
Pag. 80-84 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt reflectate: aspecte conceptuale cu referire la învățarea personalizată; caracteristicile esențiale și cele comparative în raport cu alte concepte aferente – diferențiere, individualizare; importanța implementării învățării personalizate la treapta primară de învățământ; concepțiile greșite cu referire la ceea ce presupune învățarea personalizată. Articolul prezintă și date din cercetarea aplicativă referitor la perceperea și implementarea învățării personalizate de către cadrele didactice de la nivelul primar de învățământ. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare personalizată, personalizare, diferenţiere, individualizare, învăţământ primar, personalized learning, personalization, differentiation, individualization, primary education |
||||||
|