Articolul precedent |
Articolul urmator |
92 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 19:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.013 (5) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 PAZARGIC (SURDU), Tincuța Victorița, ENACHE, Oana. Învățarea experiențială la vârstă preșcolară. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 32-36. ISBN 978-9975-46-798-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme și soluții în știința contemporană 2023 | ||||||
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană" Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.013 | ||||||
Pag. 32-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Perioada preșcolară este una cu deosebite implicații în ceea ce privește achizițiile copiilor. Această etapă este caracterizată prin faptul că gândirea copilului este una preoperațională, ancorată în concret, astfel se înțelege nevoia de valorificare a modalităților de învățare experiențială, în cadrul cărora preșcolarul are ocazia să își însușească diferite comportamente, conduite, cunoștințe. Învățarea experiențială este un tip aparte de învățare ce se realizează prin experimentare, acțiune, descoperire. Experiențele, la care este supus copilul, îi permit acestuia să își dezvolte abilități de investigare a mediului înconjurător, stârnindu-i curiozitatea și dorința de ști, de a cunoaște. |
||||||
Cuvinte-cheie perioadă preșcolară, învățare experiențială, grădiniță, experiență concretă, metode de explorare a realității, preschool period, experiential learning, kindergarten, concrete experience, methods of exploring reality |
||||||
|