Învățarea experiențială la vârstă preșcolară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
129 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 19:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.013 (5)
Kinds of school providing general education (2095)
SM ISO690:2012
PAZARGIC (SURDU), Tincuța Victorița, ENACHE, Oana. Învățarea experiențială la vârstă preșcolară. In: Probleme și soluții în știința contemporană, 7 aprilie 2023, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2023, pp. 32-36. ISBN 978-9975-46-798-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme și soluții în știința contemporană 2023
Conferința "Probleme și soluții în știința contemporană"
Chişinău, Moldova, 7 aprilie 2023

Învățarea experiențială la vârstă preșcolară

CZU: 373.2.013

Pag. 32-36

Pazargic (Surdu) Tincuța Victorița, Enache Oana
 
Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2023


Rezumat

Perioada preșcolară este una cu deosebite implicații în ceea ce privește achizițiile copiilor. Această etapă este caracterizată prin faptul că gândirea copilului este una preoperațională, ancorată în concret, astfel se înțelege nevoia de valorificare a modalităților de învățare experiențială, în cadrul cărora preșcolarul are ocazia să își însușească diferite comportamente, conduite, cunoștințe. Învățarea experiențială este un tip aparte de învățare ce se realizează prin experimentare, acțiune, descoperire. Experiențele, la care este supus copilul, îi permit acestuia să își dezvolte abilități de investigare a mediului înconjurător, stârnindu-i curiozitatea și dorința de ști, de a cunoaște.

The preschool period is one with special implications in terms of children’s purchases. This stage is characterized by the fact that the child’s thinking is pre-operational, anchored in concrete, thus the need to capitalize on experiential learning methods is understood, in which the preschooler has the opportunity to acquire different behaviors, behaviors, knowledge. Experiential learning is a special type of learning that is achieved through experimentation, action, discovery. The experiences, to which the child is subjected, allow him to develop his abilities to investigate the environment, arousing his curiosity and the desire to know, to know.

Cuvinte-cheie
perioadă preșcolară, învățare experiențială, grădiniță, experiență concretă, metode de explorare a realității,

preschool period, experiential learning, kindergarten, concrete experience, methods of exploring reality

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Pazargic (Surdu), T.</dc:creator>
<dc:creator>Enache, O.</dc:creator>
<dc:date>2023</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Perioada preșcolară este una cu deosebite implicații &icirc;n ceea ce privește achizițiile copiilor. Această etapă este caracterizată prin faptul că g&acirc;ndirea copilului este una preoperațională, ancorată &icirc;n concret, astfel se &icirc;nțelege nevoia de valorificare a modalităților de &icirc;nvățare experiențială, &icirc;n cadrul cărora preșcolarul are ocazia să &icirc;și &icirc;nsușească diferite comportamente, conduite, cunoștințe. &Icirc;nvățarea experiențială este un tip aparte de &icirc;nvățare ce se realizează prin experimentare, acțiune, descoperire. Experiențele, la care este supus copilul, &icirc;i permit acestuia să &icirc;și dezvolte abilități de investigare a mediului &icirc;nconjurător, st&acirc;rnindu-i curiozitatea și dorința de ști, de a cunoaște.</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>The preschool period is one with special implications in terms of children&rsquo;s purchases. This stage is characterized by the fact that the child&rsquo;s thinking is pre-operational, anchored in concrete, thus the need to capitalize on experiential learning methods is understood, in which the preschooler has the opportunity to acquire different behaviors, behaviors, knowledge. Experiential learning is a special type of learning that is achieved through experimentation, action, discovery. The experiences, to which the child is subjected, allow him to develop his abilities to investigate the environment, arousing his curiosity and the desire to know, to know.</p></dc:description>
<dc:source>Probleme și soluții în știința contemporană () 32-36</dc:source>
<dc:subject>perioadă preșcolară</dc:subject>
<dc:subject>învățare experiențială</dc:subject>
<dc:subject>grădiniță</dc:subject>
<dc:subject>experiență concretă</dc:subject>
<dc:subject>metode de explorare a realității</dc:subject>
<dc:subject>preschool period</dc:subject>
<dc:subject>experiential learning</dc:subject>
<dc:subject>kindergarten</dc:subject>
<dc:subject>concrete experience</dc:subject>
<dc:subject>methods of exploring reality</dc:subject>
<dc:title>&Icirc;nvățarea experiențială la v&acirc;rstă preșcolară</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>