Articolul precedent |
Articolul urmator |
170 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 08:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:37.02 (2) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (812) |
General questions of didactics and method (1236) |
SM ISO690:2012 OGLINDĂ, Ana. Strategii privind managementul comunicării didactice. In: Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare, 4 mai 2023, Chişinău. Tipografia "Centrografic”, 2023, Ediția a III-a, pp. 45-51. ISBN 978-9975-88-113-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare Ediția a III-a, 2023 |
||||||
Conferința "Oportunități de implicare a tinerilor în procesul de cercetare" Chişinău, Moldova, 4 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:37.02 | ||||||
Pag. 45-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul oricărei organizaţii, comunicarea reprezintă un proces esenţial prin care are loc schimbul de mesaje şi informaţii în vederea realizării scopului şi obiectivelor planificate. De asemenea, comunicarea este elementul fundamental care stă la baza funcţiei de coordonare, facilitând intervenţia managerilor în vederea sincronizării şi armonizării acţiunilor membrilor organizaţiei. Mesajele şi informaţiile comunicate sunt supuse unui proces de interpretare şi prelucrare din partea fiecărui membru al organizaţiei, care urmăreşte evaluarea şi selectarea datelor relevante, pentru a se obţine o reducere a incertitudinii în ceea ce priveşte înţelegerea şi cunoaşterea misiunii şi obiectivelor promovate de organizaţie. Sursa majorităţii problemelor de comunicare o constituie diferenţa dintre conţinutul mesajului sau impactul pe care managerul intenţionează să-l transmită şi modul în care ceilalţi membri ai organizaţiei recepţionează mesajul. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare managerială, strategii, mesaj, calitate etc., managerial communication, Strategies, message, Quality, etc. |
||||||
|