Articolul precedent |
Articolul urmator |
209 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 11:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:070.16 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
Newspapers. The Press. Journalism (570) |
SM ISO690:2012 STAN, Roberto Ştefan. Gândirea critică ca instrument necesar în judecarea şi distincţia fenomenului de fake news . In: Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane: Educație și gândire critică, 17-18 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Moldova, 2022, Ediția a 5-a, pp. 81-82. ISBN 978-9975-159-95-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane Ediția a 5-a, 2022 |
||||||
Conferința "Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane" Chişinău, Moldova, 17-18 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:070.16 | ||||||
Pag. 81-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Eseul va conţine o încercare de definire a ceea ce înseamnă gândirea critică, dar evitând orice fel de definiţie fixă, dat fiind faptul că înglobează o sumă de factori şi condiţii, astfel că o definiţie frustă nu ar face decât să îi nege esenţa, şi anume, aceea de gândire liberă. De asemenea, eseul va conţine şi modul în care gândirea critică îşi găseşte utilitatea practică acum, poate mai mult ca niciodată, având în vedere torentul de informaţii şi ştiri cu care suntem asaltaţi. Intenţia acestui eseu este de a prezenta un mod mai puţin ignorant şi distructiv de raportare la informaţiile din media şi nu numai. |
||||||
Cuvinte-cheie îndoială, pesimism, absurd, educaţie, alarmism, doubt, pessimism, absurdity, education, alarmism |
||||||
|