Articolul precedent |
Articolul urmator |
167 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 21:33 |
SM ISO690:2012 MUNTEANU, Tatiana. Avantajele implementării în cadrul întreprinderilor a managementului relaţiilor cu clienţii (CRM). In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 273-276. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 273-276 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Deşi termenul CRM este asociat cel mai des cu un produs software, abordarea corectă este de a privi CRM ca o strategie de business centrată pe nevoile clientului, pe comunicarea permanentă cu acesta şi pe optimizarea proceselor din cadrul unei companii. Implementarea unui CRM îi permite întreprinderii să adune într-un singur loc, toate informaţiile despre clienţi, vânzări, marketing, suport tehnic şi în acelaşi timp să-i ofere o privire de ansamblu asupra întregii afaceri. O strategie CRM nu poate fi dezvoltată izolat. Aceasta trebuie sa fie strâns legată de strategia şi obiectivele companiei şi trebuie să se bazeze pe resursele şi cultura organizaţională existentă. O implementare CRM trebuie sa aibă in vedere următoarele aspecte: viziune, strategie, experienţa oferită clienţilor, colaborarea organizaţională, procese, informaţii despre clienţi, tehnologie şi rezultate măsurabile. Atingerea doar a unora dintre aceste aspecte nu este suficientă pentru implementarea unei strategii CRM coerente; aceasta se bazează pe acoperirea tuturor acestor arii. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul relaţiilor cu clienţii, business, strategie, timp util, creșterea vânzărilor, suport tehnic, software |
||||||
|