Articolul precedent |
Articolul urmator |
208 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 00:13 |
SM ISO690:2012 BODIU, Elena, CHILDESCU, Valentina. Perfecţionarea activităţii de marketing – cheia succesului firmei. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 269-272. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 269-272 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conţinutul acestui articol descrie într-un mod succint importanţa departamentului de marketing în cadrul unităţii econimice şi va menţiona punctele forte care stau la baza unui sistem eficient al activităţilor de marketing, propunînd cîteva idei de menţinere şi perfecţionare a tacticilor şi strategiilor de marketing prin analiza conceptelor de marketing reuşit. |
||||||
Cuvinte-cheie Departament de marketing, mediu competitiv, mix de marketing, marketing productiv, domeniu de comunicare, valorificarea pieţii, analiză multifactorială, control al pieţii |
||||||
|