Perfecţionarea activităţii de marketing – cheia succesului firmei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
208 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 00:13
SM ISO690:2012
BODIU, Elena, CHILDESCU, Valentina. Perfecţionarea activităţii de marketing – cheia succesului firmei. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 269-272. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Perfecţionarea activităţii de marketing – cheia succesului firmei


Pag. 269-272

Bodiu Elena, Childescu Valentina
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2023


Rezumat

Conţinutul acestui articol descrie într-un mod succint importanţa departamentului de marketing în cadrul unităţii econimice şi va menţiona punctele forte care stau la baza unui sistem eficient al activităţilor de marketing, propunînd cîteva idei de menţinere şi perfecţionare a tacticilor şi strategiilor de marketing prin analiza conceptelor de marketing reuşit.

Cuvinte-cheie
Departament de marketing, mediu competitiv, mix de marketing, marketing productiv, domeniu de comunicare, valorificarea pieţii, analiză multifactorială, control al pieţii