Educația creativă – domeniu de interes sporit pentru politic și politicieni din toate timpurile
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
189 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 23:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.75008:32 (1)
Sociology of culture. Cultural context of social life (790)
Politics (2943)
SM ISO690:2012
ŞEICAN, Valeria. Educația creativă – domeniu de interes sporit pentru politic și politicieni din toate timpurile. In: CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare, Ed. 1, 9 decembrie 2022, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 197-202. ISBN 979-0-3481-0105-7. DOI: https://doi.org/10.55383/ca.31
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
CULTURA ȘI ARTA: cercetare, valorificare, promovare 2023
Conferința "Cultura și arta: cercetare, valorificare, promovare"
1, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2022

Educația creativă – domeniu de interes sporit pentru politic și politicieni din toate timpurile

Creative education – an area of increased interest for politics and the politicians of all time

DOI:https://doi.org/10.55383/ca.31
CZU: 316.75008:32

Pag. 197-202

Şeican Valeria
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 26 iunie 2023


Rezumat

Într-o lume modernă atât de schimbătoare, când marea majoritate a principiilor guvernante se dovedesc a fi VOLATILE, arhetipurile culturale sunt TEMELIE unică pe care te poți baza, din moment ce alte principii fundamentale se dovedesc a fi false, iluzorii. Cultura, ca factor decizional primordial, determină formarea majorității modelelor de comportament în societate. Factorul CULTURAL și rolul de importanță majoră a acestuia, crucială chiar, sunt de o importanță deosebită în perioada de transformare revoluționară a societăților. În prezent, cele mai prestigioase CASE de consultanță strategică/politică internaționale INSISTĂ pe valorificarea MATRICEI CULTURALE a societăților (națiunilor, statelor) consultate la formarea Proiectelor de țară. Pentru a conferi un plus de autoritate, importanță, notorietate unui candidat, unui proiect politic, Strategiile sociale și politice moderne utilizează, în mod obligatoriu, în toate tipurile de campanii politice, conținut, forme, metode și autoritatea oamenilor de cultură. Astfel, Cultura devine domeniu de interes sporit pentru politic și politicieni din toate timpurile.

In such a changing world today, when the vast majority of governing principles turn out to be VOLATILE, cultural archetypes are the ONLY ONES you can rely on, since other fundamental principles prove to be false, illusory. Culture, as the primary decision-making factor, determines the formation of most of the behavioral models in society. The CULTURAL factor and its role of major importance, is even crucial, in the period of revolutionary transformation of societies. At present, the most prestigious international strategic / political consultancy HOMES INSIST on the valorization of the CULTURAL MATRIX of the consulted companies (nations, states), when forming Country Projects. In order to confer additional authority, importance, notoriety to a candidate, to a political project, modern social and political Strategies use, in a compulsory way, in all types of political campaigns, content, forms, methods and the authority of people of culture. Thus, Culture becomes an area of increased interest for politics and the politicians of all times.

Cuvinte-cheie
cultură, arhetip cultural, globalizare, politic, model comportamental, libertate,

culture, cultural archetype, globalization, politics, behavioral model, freedom