Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 16:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111'243 (18) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
English language (699) |
![]() BUDNIC, Ana, TATARU, Nina. Five essential listening skills for english learners. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 1, 26 noiembrie 2019, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Ediția 1, pp. 26-30. ISBN 978-9975-3408-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine" 1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111'243 | ||||||
Pag. 26-30 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Predarea abilităților de ascultare este una dintre cele mai dificile sarcini pentru orice profesor de ESL. Acest lucru se datorează faptului că abilitățile de ascultare reușite sunt dobândite în timp și cu multă practică. Este frustrant pentru studenți, deoarece nu există reguli ca în predarea gramaticii . Vorbirea și scrierea au, de asemenea, exerciții foarte specifice care pot duce la aptitudini îmbunătățite. Aceasta nu înseamnă că nu există modalități de îmbunătățire a abilităților de ascultare, cu toate acestea, ele sunt dificil de cuantificat. |
||||||
|