Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
189 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 10:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 IONESCU (CIULEI), Florentina. Dezvoltarea personală a managerilor din sistemul de învățământ preuniversitar – un imperativ al educației în schimbare . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2023, nr. 2-3(138-139), pp. 21-26. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7974370 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(138-139) / 2023 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7974370 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 21-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, mai mult ca niciodată, nevoia de dezvoltare personală a managerilor din sistemul de învățământ preuniversitar creează premise pentru motivare/automotivare și menținerea în statutul de conducător al instituției. Educația trebuie să suporte schimbări nu doar pentru a se „însănătoși”, ci și pentru a asigura un randament înalt, un progres continuu, formarea unei identități de sine adecvate în contextul reformelor din alte domenii. Gândirea critică și prospectivă, educația pentru schimbare pot avea – pentru cadre didactice, manageri, dar și elevi – un aport considerabil în procesul de ajustare continuă a școlii la cerințele și schimbările societății. În acest context, motivarea pentru funcția de conducător a devenit o necesitate-cheie, iar implementarea nevoii de dezvoltare personală – o tendință actuală, care ar oferi sens implicării managerilor în mod activ în schimbările din procesul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie manager școlar, formare profesională, competenţă, dezvoltare personală şi profesională, formare continuă, school manager, professional training, competence, personal and professional development, Continuous training |
||||||
|