Creating a positive learning environment for special educational need
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
279 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-10 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376(569.4)=111 (1)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (629)
SM ISO690:2012
DARAWSHEH, Ahlam, GALIA, Nadia. Creating a positive learning environment for special educational need. In: Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine, Ed. 3, 25 noiembrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediția 3, pp. 138-143.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine
Ediția 3, 2022
Conferința "Probleme actuale ale lingvisticii şi didacticii limbilor străine"
3, Chişinău, Moldova, 25 noiembrie 2022

Creating a positive learning environment for special educational need

Crearea unui mediu de învăţare pozitiv pentru elevii ces

CZU: 376(569.4)=111

Pag. 138-143

Darawsheh Ahlam, Galia Nadia
 
Academic College of Education
 
 
Disponibil în IBN: 1 iunie 2023


Rezumat

Lucrarea se axează pe modalitățile de organizare a unor medii de învățare incluzive pentru elevii cu nevoi educaționale speciale din școlile israeliene. Sunt abordate aspecte teoretice care asigură calitatea experienței educaționale legate de modificarea Legii Educației Speciale care recomandă integrarea elevilor cu nevoi educaționale speciale în sălile de clasă obișnuite cât mai mult posibil pentru a minimiza segregarea și excluderea. Este demonstrat faptul că construirea unui mediu de învățare incluziv poate spori performanța academică, dezvoltarea socială și emoțională, stima de sine și acceptarea de la egal la egal, care sunt valori importante în societatea modernă. Lucrarea analizează factorii care pot transforma instituțiile în unele incluzive și rolul profesorului în acest proces. Profesorii reflexivi au fost identificați ca facilitatori ai dezvoltării și schimbării iar, mediile de învățare incluzive necesită soluții mai creative și o atitudine pozitivă.

Cuvinte-cheie
Mediu de învățare incluzivi, elevi, nevoi educaționale speciale, profesori