Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-24 01:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126.02:81/.82 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2669) |
![]() NEAGA, Liliana, DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Formarea competenței profesional-didactice a studenților filologi . In: Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației, Ed. 1, 21 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2023, pp. 62-68. ISBN 978-9975-88-102-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației 2023 | ||||||
Conferința "Abordări psiho-pedagogice, lingvistico-literare, istorice și didactice în științele educației" 1, Cahul, Moldova, 21 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126.02:81/.82 | ||||||
Pag. 62-68 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Formarea inițială și continuă a cadrelor didactice trebuie să se concentreze pe competența profesională necesară, capabilă să-i facă să se simtă confortabil în fața grupului, în toate situațiile care pot apărea în timpul activității didactice. Pentru a avea o performanță profesională la standarde înalte, profesorul trebuie să aibă încredere în sine și să aibă încredere în competența sa profesională, să stăpânească mijloacele de rezolvare a situațiilor critice (tensionate sau conflictuale), astfel încât să fie capabil să gestioneze situațiile tipice și să dezvolte soluții pentru cele atipice. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă profesională, capacităţi, cogniţie, proces didactic, professional competence, capabilities, cognition, didactic process |
||||||
|