Articolul precedent |
Articolul urmator |
158 0 |
SM ISO690:2012 ДАНАИЛ, Сергей. Общепедагогические и дидактические аспекты категории общения в коммуникативной деятельности учителя. In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 4, 7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2018, Ediția 4, pp. 79-89. ISBN 978-9975-131-67-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice Ediția 4, 2018 |
||||||
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice" Ediția 4, Chişinău, Moldova, 7 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 79-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Theoretical analysis and generalization of the content of the problem allows us to conclude that communication is the categorical side of pedagogy and the condition of pedagogical activity, as an area and process of transferring everything achieved in the three forms of human mastery of the world – skills, knowledge and values, and three different “tools” social inheritance – learning, teaching and education. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogical communication, teacher communication, teaching, teaching, education, education |
||||||
|