Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
195 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.091.27 (5)
Kinds of school providing general education (2121)
SM ISO690:2012
TOMA, Mariana. Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 223-227. DOI: https://doi.org/10.46727
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării"
Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial

DOI:https://doi.org/10.46727
CZU: 373.5.091.27

Pag. 223-227

Toma Mariana
 
 
 
Disponibil în IBN: 20 martie 2023


Rezumat

Articolul abordează problema evaluării competenței metacognitive. În lucrarea sunt prezentate diverse modalități de evaluare a acesteia, sunt două modele de grile.

The article addresses the issue of assessing metacognitive competence. The paper presents various ways of evaluating it, there are two models of grids.

Cuvinte-cheie
competenţă metacognitivă, evaluare, modalități de evaluare,

metacognitive competence, assessment, assessment methods