Articolul precedent |
Articolul urmator |
195 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.091.27 (5) |
Kinds of school providing general education (2121) |
SM ISO690:2012 TOMA, Mariana. Evaluarea competenței metacognitive în învățământul gimnazial. In: Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării, 4-5 noiembrie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPSC, 2022, pp. 223-227. DOI: https://doi.org/10.46727 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării" Chişinău, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727 | ||||||
CZU: 373.5.091.27 | ||||||
Pag. 223-227 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema evaluării competenței metacognitive. În lucrarea sunt prezentate diverse modalități de evaluare a acesteia, sunt două modele de grile. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă metacognitivă, evaluare, modalități de evaluare, metacognitive competence, assessment, assessment methods |
||||||
|