Rolul proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
562 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-09 21:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.2:37.014.7 (1)
Education (14905)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4090)
SM ISO690:2012
SCARLAT, Maria, NEDELCU, Sorin. Rolul proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 469-473. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Rolul proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar

The role of partnership projects in preventing school dropouts

CZU: 371.2:37.014.7

Pag. 469-473

Scarlat Maria, Nedelcu Sorin
 
Scoala Specială Gimnazială "Constantin Pufan", Galați
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2023


Rezumat

În articolul dat este abordată problema proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar. Proiectele de parteneriat sunt produse ale interacțiunii dascălilor din mai multe unități școlare, apte să atingă obiective interdisciplinare și să ofere copiilor noi orizonturi de comunicare pe fond emoțional și cognitiv.

In the given article, the problem of partnership projects in the prevention of school dropout is addressed. Partnership projects are products of the interaction of teachers from several school units, able to achieve interdisciplinary goals and offer children new communication horizons on an emotional and cognitive basis.

Cuvinte-cheie
proiecte, parteneriat educaţional, abandon şcolar, conlucrare, cooperare,

projects, educational partnership, school dropout, collaboration, Cooperation