Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-09 21:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.2:37.014.7 (1) |
Education (14905) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4090) |
![]() SCARLAT, Maria, NEDELCU, Sorin. Rolul proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 469-473. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.2:37.014.7 | ||||||
Pag. 469-473 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat este abordată problema proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar. Proiectele de parteneriat sunt produse ale interacțiunii dascălilor din mai multe unități școlare, apte să atingă obiective interdisciplinare și să ofere copiilor noi orizonturi de comunicare pe fond emoțional și cognitiv. |
||||||
Cuvinte-cheie proiecte, parteneriat educaţional, abandon şcolar, conlucrare, cooperare, projects, educational partnership, school dropout, collaboration, Cooperation |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Scarlat, M.</dc:creator> <dc:creator>Nedelcu, S.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articolul dat este abordată problema proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar. Proiectele de parteneriat sunt produse ale interacțiunii dascălilor din mai multe unități școlare, apte să atingă obiective interdisciplinare și să ofere copiilor noi orizonturi de comunicare pe fond emoțional și cognitiv.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In the given article, the problem of partnership projects in the prevention of school dropout is addressed. Partnership projects are products of the interaction of teachers from several school units, able to achieve interdisciplinary goals and offer children new communication horizons on an emotional and cognitive basis.</p></dc:description> <dc:source>Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare (Ediția 4-a) 469-473</dc:source> <dc:subject>proiecte</dc:subject> <dc:subject>parteneriat educaţional</dc:subject> <dc:subject>abandon şcolar</dc:subject> <dc:subject>conlucrare</dc:subject> <dc:subject>cooperare</dc:subject> <dc:subject>projects</dc:subject> <dc:subject>educational partnership</dc:subject> <dc:subject>school dropout</dc:subject> <dc:subject>collaboration</dc:subject> <dc:subject>Cooperation</dc:subject> <dc:title>Rolul proiectelor de parteneriat în prevenirea abandonului școlar</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>