Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 07:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:371.26 (3) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 PERETEATCU, Maria. Managementul valorificării metodelor alternative de evaluare în ciclul primar. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 256-267. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:371.26 | ||||||
Pag. 256-267 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt elucidate aspecte ale evaluării prin metode alternative. Cercetările din domeniu relevă importanța evaluării autentice pentru a putea înfăptui reglarea procesului educaţional din perspectiva unui învăţământ de calitate. Este realizată analiza literaturii psihopedagogice a mai multor autori care scot în evidență valențele formative ale metodelor alternative de evaluare. De asemenea în descrierea deverselor metode sunt prezentate punctele de vedere a autorilor preocupați preponderent pentru problematica evaluării. Sunt elucidate și câteva secvențe din activitățile organizate cu elevii claselor primare. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, evaluare didactică, metode alternative, docimologie, strategii de evaluare, evaluation, didactic evaluation, alternative methods, docimology, evaluation strategies |
||||||
|