Inserții curriculare de realizare a educației ecologice la nivelul învățământului general
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
242 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 23:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.5.033(073) (1)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
GÎNJU, Stela, GINJU, Gheorghe. Inserții curriculare de realizare a educației ecologice la nivelul învățământului general. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 247-255. ISBN 978-9975-161-32-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 4-a, 2022
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022

Inserții curriculare de realizare a educației ecologice la nivelul învățământului general

Curriculum inserts for achieving ecological education at the level of general education

CZU: 373.5.033(073)

Pag. 247-255

Gînju Stela, Ginju Gheorghe
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 martie 2023


Rezumat

În prezentul articol autorii descriu evoluția educației ecologice, fundamentând aceste aspecte prin citarea a unui șir de autori. De asemenea, în articol sunt prezentate extrase din diverse politici de mediu, referitoare la educația ecologică a populației. Autorii fac o analiză amplă a Curricula pentru nivelul învățământului general, începând cu educația timpurie, până la gimnaziu. Se prezintă exemple concrete de competențe, conținuturi din Științe, Biologie, Chimie, Geografie prin care am putea realiza educația ecologică a copiilor și elevilor.

In this article, the authors describe the evolution of ecological education, substantiating these aspects by citing a series of authors. Also, the article presents extracts from various environmental policies, related to the ecological education of the population. The authors do an extensive analysis of the Curricula for the general education level, starting from early education, up to secondary school. Concrete examples of skills, contents from Science, Biology, Chemistry, Geography are presented through which we could achieve the ecological education of children and students.

Cuvinte-cheie
educaţie ecologică, curriculum, educaţie timpurie, învățământ general,

ecological education, curriculum, early education, general education