Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 23:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.5.033(073) (1) |
Kinds of school providing general education (2095) |
SM ISO690:2012 GÎNJU, Stela, GINJU, Gheorghe. Inserții curriculare de realizare a educației ecologice la nivelul învățământului general. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 4, 27-28 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2022, Ediția 4-a, pp. 247-255. ISBN 978-9975-161-32-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 4-a, 2022 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" 4, Bălți, Moldova, 27-28 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.5.033(073) | ||||||
Pag. 247-255 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol autorii descriu evoluția educației ecologice, fundamentând aceste aspecte prin citarea a unui șir de autori. De asemenea, în articol sunt prezentate extrase din diverse politici de mediu, referitoare la educația ecologică a populației. Autorii fac o analiză amplă a Curricula pentru nivelul învățământului general, începând cu educația timpurie, până la gimnaziu. Se prezintă exemple concrete de competențe, conținuturi din Științe, Biologie, Chimie, Geografie prin care am putea realiza educația ecologică a copiilor și elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie ecologică, curriculum, educaţie timpurie, învățământ general, ecological education, curriculum, early education, general education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Gînju, S.A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Ginju, G.T.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Inserții curriculare de realizare a educației ecologice la nivelul învățământului general</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-161-32-9</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie ecologică</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>educaţie timpurie</subject> <subject>învățământ general</subject> <subject>ecological education</subject> <subject>curriculum</subject> <subject>early education</subject> <subject>general education</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.5.033(073)</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În prezentul articol autorii descriu evoluția educației ecologice, fundamentând aceste aspecte prin citarea a unui șir de autori. De asemenea, în articol sunt prezentate extrase din diverse politici de mediu, referitoare la educația ecologică a populației. Autorii fac o analiză amplă a Curricula pentru nivelul învățământului general, începând cu educația timpurie, până la gimnaziu. Se prezintă exemple concrete de competențe, conținuturi din Științe, Biologie, Chimie, Geografie prin care am putea realiza educația ecologică a copiilor și elevilor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In this article, the authors describe the evolution of ecological education, substantiating these aspects by citing a series of authors. Also, the article presents extracts from various environmental policies, related to the ecological education of the population. The authors do an extensive analysis of the Curricula for the general education level, starting from early education, up to secondary school. Concrete examples of skills, contents from Science, Biology, Chemistry, Geography are presented through which we could achieve the ecological education of children and students.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>