Articolul precedent |
Articolul urmator |
426 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04=111 (2) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (256) |
SM ISO690:2012 GOROBEȚ, Evelina, CAUŞAN, Corina, SCHITSCAIA, Larisa. Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 236-244. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||
|
||
CZU: 37.04=111 | ||
Pag. 236-244 | ||
Descarcă PDF | ||
Rezumat | ||
În condițiile actuale, una dintre sarcinile cele mai importante ale pedagogiei moderne este crearea condițiilor în care studenții într-un timp scurt să stăpânească cantitatea maximă de cunoștințe și să le poată aplica creativ în rezolvarea problemelor practice. Astăzi, sistemul de educație ar trebui să insufle tinerilor aflați în pragul noilor realități dorința de cunoaștere, autoeducare continuă, dezvoltarea competențelor profesionale și să contribuie la formarea aspirațiilor asociate cu dorința de a obține succesul în viață. și o poziție socială adecvată. Acest articol discută studiul realizat de autori, care a făcut posibilă identificarea factorilor psihologici și pedagogici ai motivației educaționale a elevilor și identificarea recomandărilor pentru profesori care vizează creșterea motivației educaționale a elevilor, precum utilizarea formelor moderne, tehnologiilor, metode etc. |
||
Cuvinte-cheie motivație în creștere, motivație educațională, cunoaştere, motivație profesională, învățământ la distanță., increasing motivation, Educational motivation, knowledge, professional motivation, distance learning. |
||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-175171</cfResPublId> <cfResPublDate>2022</cfResPublDate> <cfVol>Ediția 3</cfVol> <cfStartPage>236</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-46-681-3</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/175171</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Creșterea motivației de învățare a elevilor ca factor determinant în alegerea unei viitoare profesii în contextul învățământului la distanță</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>motivație în creștere; motivație educațională; cunoaştere; motivație profesională; învățământ la distanță.; increasing motivation; Educational motivation; knowledge; professional motivation; distance learning.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>În condițiile actuale, una dintre sarcinile cele mai importante ale pedagogiei moderne este crearea condițiilor în care studenții într-un timp scurt să stăpânească cantitatea maximă de cunoștințe și să le poată aplica creativ în rezolvarea problemelor practice. Astăzi, sistemul de educație ar trebui să insufle tinerilor aflați în pragul noilor realități dorința de cunoaștere, autoeducare continuă, dezvoltarea competențelor profesionale și să contribuie la formarea aspirațiilor asociate cu dorința de a obține succesul în viață. și o poziție socială adecvată. Acest articol discută studiul realizat de autori, care a făcut posibilă identificarea factorilor psihologici și pedagogici ai motivației educaționale a elevilor și identificarea recomandărilor pentru profesori care vizează creșterea motivației educaționale a elevilor, precum utilizarea formelor moderne, tehnologiilor, metode etc.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>In the current conditions, one of the most important tasks of modern pedagogy is to create conditions under which students in a short time could master the maximum amount of knowledge and be able to creatively apply it in solving practical problems. Today, theeducation system should instill in young people, who are on the threshold of new realities, the desire for knowledge, continuous self-education, development of professional skills, and contribute to the formation of aspirations associated with the desire to achieve success in life and an appropriate social position. This article discusses the study conducted by the authors, which made it possible to identify the psychological and pedagogical factors of students' educational motivation and identify recommendations for teachers aimed at increasing students' educational motivation in online learning, such as the use of modern forms, technologies, active methods, etc.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-51553</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-38272</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-56020</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-51553</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-51553-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Gorobeț</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Evelina</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-38272</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-38272-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Kaushan</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Korina</cfFirstNames> <cfFamilyNames>Каушан</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Корина</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-56020</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-56020-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2022T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Скитская</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Лариса </cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>