Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
223 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-02 19:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004.738.5 (1)
General questions of didactics and method (1232)
Computer communication. Computer networks (530)
SM ISO690:2012
CRĂCIUN, Anca-Ștefania. Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 108-112. ISBN 978-9975-46-681-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 3, 2022
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022

Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual

Constructivist learning and virtual educational environment

CZU: 37.02:004.738.5

Pag. 108-112

Crăciun Anca-Ștefania
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2023


Rezumat

Acest articol abordează rolul mediului virtual în actualul context educațional pandemic și post-pandemic, din perspectiva suportului său în învățarea de tip constructivist. Departe de a fi de la sine un mediu cu valențe pedagogice, mediul virtual îți găsește relevanța în susținerea unei învățări autentice, construite, atunci când este investit cu scop pedagogic.

This article approaches the purpose of the virtual environment in the present pandemic and post-pandemic educational context, as supporting the learning from the constructivism paradigm point of view. Far for being itself a learning environment, with pedagogical attributes, the virtual environment is relevant for supporting the learning when the teacher uses this context to facilitate, to determine authentic learning, having established clear pedagogical purposes.

Cuvinte-cheie
educație digitală, teorii constructiviste, învăţare,

digital education, constructivism, learning