Articolul precedent |
Articolul urmator |
223 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 19:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004.738.5 (1) |
General questions of didactics and method (1232) |
Computer communication. Computer networks (530) |
SM ISO690:2012 CRĂCIUN, Anca-Ștefania. Învățarea de tip constructivist și mediu educațional virtual. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 3, 4-5 noiembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPC, 2022, Ediția 3, pp. 108-112. ISBN 978-9975-46-681-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 3, Chisinau, Moldova, 4-5 noiembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004.738.5 | ||||||
Pag. 108-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează rolul mediului virtual în actualul context educațional pandemic și post-pandemic, din perspectiva suportului său în învățarea de tip constructivist. Departe de a fi de la sine un mediu cu valențe pedagogice, mediul virtual îți găsește relevanța în susținerea unei învățări autentice, construite, atunci când este investit cu scop pedagogic. |
||||||
Cuvinte-cheie educație digitală, teorii constructiviste, învăţare, digital education, constructivism, learning |
||||||
|