Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 17:12 |
![]() VOITIC, Alina. Atitudini și relații interpersonale în clasa de elevi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 16, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Vol.16, Partea 2, pp. 215-225. ISBN 978- 9975-46-348-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.16, Partea 2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" 16, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 215-225 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Personalitatea elevului se conturează şi se manifestă în interdependenţa cu viața grupului din care el face parte, cu normele şi valorile pe care acesta le dezvoltă și constituie un argument definitoriu al importanței grupului-clasă pentru relațiile interpersonale dezvoltate aici. Atitudinea formată influențează modul de percepere a informațiilor ce au legătură cu acesta și poate influența comportamentul propriu în grup, prestabilind relațiile interpersonale în grup. O importanță deosebită este necesar de acordat dezvoltării atitudinilor pozitive, care facilitează consolidarea relațiilor constructive și a spiritului de echipă în clasa de elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudini, relaţii interpersonale, elevi, atitudes, interpersonal relationships, pupils |
||||||
|