Profesionalizarea și autoactualizarea cadrelor didactice în contextul orientărilor științifice ale neurodidacticii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
204 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 20:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.01/.04 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Profesionalizarea și autoactualizarea cadrelor didactice în contextul orientărilor științifice ale neurodidacticii . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 275-280. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p275-280
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Profesionalizarea și autoactualizarea cadrelor didactice în contextul orientărilor științifice ale neurodidacticii

Professionalization and self-updating of teachers in the context of the scientific guidelines of neurodidactics

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p275-280
CZU: 378.01/.04

Pag. 275-280

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2023


Rezumat

The article contains a theoretical study, which elucidates the current aspects of modernizing higher education and the basic conceptual guidelines of neurodidactics, which are correlated with increasing the quality, professionalism and self-updating of teachers in initial and continuing education. Also, a mini-research of the opinions of the teachers, students in the continuous training and of the master's students / initial training regarding the difficulties encountered in the pedagogical activity is exposed.

Cuvinte-cheie
teachers, professionalization, self-actualization, neuroscience, neurodidactics, mini-research the pedagogical, educational difficulties, scientific guidance