Articolul precedent |
Articolul urmator |
229 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 18:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.042.1:793 (1) |
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 VRÂNCEANU, Ion, COJOCARI, Lidia. Dezvoltarea abilităților psihomotrice la elevi prin intermediul orelor de dans classic . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 129-136. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p129-136 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p129-136 | ||||||
CZU: 37.042.1:793 | ||||||
Pag. 129-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article are clarified aspects of the development of psychomotor skills in children aged 10-13. The comparative results of the psychomotor indexes in the children involved in the study estimated a significant improvement of all parameters as a result of the application of the developed model aimed at developing psychomotor skills from the perspective of classical dance classes. |
||||||
Cuvinte-cheie psychomotor skills, children, development, classical dance |
||||||
|