Dezvoltarea abilităților psihomotrice la elevi prin intermediul orelor de dans classic
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
229 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 18:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.042.1:793 (1)
Education in relation to the educand, pupil. Guidance (250)
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700)
SM ISO690:2012
VRÂNCEANU, Ion, COJOCARI, Lidia. Dezvoltarea abilităților psihomotrice la elevi prin intermediul orelor de dans classic . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 129-136. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p129-136
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Dezvoltarea abilităților psihomotrice la elevi prin intermediul orelor de dans classic

Development of psychomotor skills in pupils through classic dance hours

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p129-136
CZU: 37.042.1:793

Pag. 129-136

Vrânceanu Ion1, Cojocari Lidia2
 
1 Liceul Teoretic „George Meniuc“,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

In this article are clarified aspects of the development of psychomotor skills in children aged 10-13. The comparative results of the psychomotor indexes in the children involved in the study estimated a significant improvement of all parameters as a result of the application of the developed model aimed at developing psychomotor skills from the perspective of classical dance classes.

Cuvinte-cheie
psychomotor skills, children, development, classical dance