Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 17:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015 (75) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 22-28. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p22-28 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p22-28 | ||||||
CZU: 373.3.015 | ||||||
Pag. 22-28 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article clarifies some scientific, normative and methodological aspects of training students' abilities to identify opportunities to overcome mistakes, by appealing to trusted people (discipline "Personal Development", class III). |
||||||
Cuvinte-cheie sustainable development, Education for sustainable development, social and moral skills |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Saranciuc-Gordea, L.V.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>sustainable development</subject> <subject>Education for sustainable development</subject> <subject>social and moral skills</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.015</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article clarifies some scientific, normative and methodological aspects of training students' abilities to identify opportunities to overcome mistakes, by appealing to trusted people (discipline "Personal Development", class III).</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>