Strategii pedagogice a predării limbii engleze prin învățarea autonomă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
314 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-01 16:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111(072.8) (21)
English language (700)
SM ISO690:2012
APACHIŢA, Svetlana. Strategii pedagogice a predării limbii engleze prin învățarea autonomă. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 89-93. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Strategii pedagogice a predării limbii engleze prin învățarea autonomă

CZU: 811.111(072.8)

Pag. 89-93

Apachiţa Svetlana
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

Teaching English through personalized learning means encouraging students to actively participate in the educational process. It refers to the student-centered instructional process, harmonized with learning needs, adjusted to the learning preferences and specific interests of students, the focus being on the formation of skills and exploring metacognitive potential.

Cuvinte-cheie
personalized learning, competence, linguistic competence, teaching strategies, ITC instruments, didactics of a language, metacognitive potential