Articolul precedent |
Articolul urmator |
314 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-01 16:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111(072.8) (21) |
English language (700) |
SM ISO690:2012 APACHIŢA, Svetlana. Strategii pedagogice a predării limbii engleze prin învățarea autonomă. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 89-93. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111(072.8) | ||||||
Pag. 89-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teaching English through personalized learning means encouraging students to actively participate in the educational process. It refers to the student-centered instructional process, harmonized with learning needs, adjusted to the learning preferences and specific interests of students, the focus being on the formation of skills and exploring metacognitive potential. |
||||||
Cuvinte-cheie personalized learning, competence, linguistic competence, teaching strategies, ITC instruments, didactics of a language, metacognitive potential |
||||||
|