Articolul precedent |
Articolul urmator |
243 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1:159.922 (5) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Psychology (3397) |
SM ISO690:2012 BESCHIERU, Tatiana. Educația copiilor în familiile asistenților parentali profesioniști. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 184-188. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.1:159.922 | ||||||
Pag. 184-188 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The pleadings of scientists come to confirm the close relationship between the child and his parents, the way in which each participant in this relationship transforms, develops their abilities, skills, attitudes and defines their roles. The child's first relationships are with his mother or the person who meets his basic needs. His behavior is conditioned by the behavior, the relationship style of the adult who cares for him. Therefore, interpersonal exchanges take place, the quality of the relationship depending largely on the sensitivity of the adult, the interactions initiated by the child or professional parent, the child's behavior, the response to stimuli. |
||||||
Cuvinte-cheie professional parenting assistant, education, formal education, non-formal education, parenting/parenting style, education styles |
||||||
|