Articolul precedent |
Articolul urmator |
269 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-12 00:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
514:793.3 (1) |
Geometry (103) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 CARCHILAN, Lilia, AFANAS, Dorin. Developing and solving mathematical models in science and art through geometry. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 72-78. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 514:793.3 | |||||||
Pag. 72-78 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Pentru a obține cunoștințele necesare aplicabile în practica viitoarei profesii cea mai necesară competență este cea matematică. În prezentul articol sunt cercetate metodele generale ale matematicii. |
|||||||
Cuvinte-cheie metodă, model, geometrie, dans, Method, model, geometry, dance |
|||||||
|