Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
301 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.4.091:004 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184) |
SM ISO690:2012 STEPANOV, Georgeta. Avantajele învățământului universitar de tip convergent. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării), 2022, nr. 11(02), pp. 70-75. ISSN 2587-4446. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7310339 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) | ||||||
Numărul 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7310339 | ||||||
CZU: 378.4.091:004 | ||||||
Pag. 70-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățământul superior de tip convergent reprezintă o formă nouă de pedagogie universitară, care îmbină armonios metodologiile de predare-învățare-evaluare și regulile tradiționale de organizare a instruirii universitare cu practicile de activitate și de comunicare de natură digitală. Această formă nouă de pedagogie universitară a obținut contururi vădite la sfârșitul secolului al XX-lea – începutul secolului al XXI-lea, odată cu integrarea noilor tehnologii informaționale în procesele didactice din instituțiile de învățământ superior. Implementarea în masă a noilor tehnologii informaționale în practicile educaționale universitare ordinare s-a produs însă mai târziu, odată cu instituirea stării de urgență în sănătatea publică, determinată de pandemia COVID-19. Nouă configurație a învățământului universitar a fost aplicată la scară largă în perioada pandemiei, când instruirea universitară a fost posibilă doar la distanță, această formă fiind, la acel moment, unica posibilă. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ superior de tip convergent, instruire universitară de profil jurnalistic, efecte pandemice, cadre științifico-didactice, studenţi, profil identitar, competenţe profesionale, avantaje, dezavantaje, convergent higher education, journalistic university training, pandemic effects, the scientific and teaching staff, students, identity profile, professional skills, advantages, disadvantages |
||||||
|