Articolul precedent |
Articolul urmator |
427 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942-053.2+373.2.015.3 (1) |
Psychology (3398) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Caracteristici psihopedagogice ale tulburărilor emoționale la copii de vârstă preșcolară . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 71-75. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942-053.2+373.2.015.3 | ||||||
Pag. 71-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Afectivitatea negativă, tendința de a exprima mai frecvent emoții negative (cum ar fi tristețe, anxietate, îngrijorare, furie, iritabilitate etc), stima de sine scazută, sentimentele de lipsă de valoare, tendința de retragere socială și izolarea creionează adesea portretul copiilor cu tulburări emoționale. În acest articol sunt prezentate unele caracteristici psihopedagogice ale tulburărilor emoționale ce apar la copii de vârstă preșcolară. De asemenea |
||||||
|