Caracteristici psihopedagogice ale tulburărilor emoționale la copii de vârstă preșcolară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
427 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 13:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942-053.2+373.2.015.3 (1)
Psychology (3398)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Caracteristici psihopedagogice ale tulburărilor emoționale la copii de vârstă preșcolară . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 71-75. ISSN 2587-3563.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 2, 2022
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022

Caracteristici psihopedagogice ale tulburărilor emoționale la copii de vârstă preșcolară

Psycho-educational characteristics of emotional disorders in preschool children

CZU: 159.942-053.2+373.2.015.3

Pag. 71-75

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 7 noiembrie 2022


Rezumat

Afectivitatea negativă, tendința de a exprima mai frecvent emoții negative (cum ar fi tristețe, anxietate, îngrijorare, furie, iritabilitate etc), stima de sine scazută, sentimentele de lipsă de valoare, tendința de retragere socială și izolarea creionează adesea portretul copiilor cu tulburări emoționale. În acest articol sunt prezentate unele caracteristici psihopedagogice ale tulburărilor emoționale ce apar la copii de vârstă preșcolară. De asemenea

Negative affectivity, ie the tendency to express negative emotions more frequently (such as sadness, anxiety, worry, anger, irritability, etc.), low self-esteem, feelings of worthlessness, tendency to social withdrawal and isolation often paint the picture children with emotional disorders. This article presents some psycho-pedagogical features of emotional disorders that occur in preschool children. Also presented are some methods of intervention that would help to alleviate these disorders in children.