Parteneriatul școală – familie – comunitate: o șansă pentru elevii romi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
282 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 21:17
SM ISO690:2012
HÂRŢESCU, Marieta. Parteneriatul școală – familie – comunitate: o șansă pentru elevii romi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 206-215. ISBN 978-9975-46-393-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 1, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Parteneriatul școală – familie – comunitate: o șansă pentru elevii romi


Pag. 206-215

Hârţescu Marieta
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 octombrie 2022


Rezumat

Articolul prezintă abordări teoretice ale valorii parteneriatului școală-familie-comunitate pentru educația elevilor de etnie romă și pentru sensibilizarea autorităților locale, a comunității, a ONG-urilor și a societății la problemele specifice romilor.

The article presents theoretical approaches to the value of the school-family-community partnership for the education of Roma pupils and the awareness of the local authorities / community, the NGOs and, last but not least, the society on Roma specific issues.

Cuvinte-cheie
parteneriatul școală – familie – comunitate, educaţie, etnie romă,

partnership school-family-community, education, rroma ethnicity