Articolul precedent |
Articolul urmator |
282 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 21:17 |
SM ISO690:2012 HÂRŢESCU, Marieta. Parteneriatul școală – familie – comunitate: o șansă pentru elevii romi. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 206-215. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 206-215 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă abordări teoretice ale valorii parteneriatului școală-familie-comunitate pentru educația elevilor de etnie romă și pentru sensibilizarea autorităților locale, a comunității, a ONG-urilor și a societății la problemele specifice romilor. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriatul școală – familie – comunitate, educaţie, etnie romă, partnership school-family-community, education, rroma ethnicity |
||||||
|