Educația online – educație de succes
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
295 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 19:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376:004 (7)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280)
SM ISO690:2012
COVOR, Daniela. Educația online – educație de succes. In: Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar, Ed. 1, 26 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 287-291. ISBN 978-9975-46-617-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar 2022
Conferința "Educația privind drepturile copilului:"
1, Chişinău, Moldova, 26 noiembrie 2021

Educația online – educație de succes

Online education – success education

CZU: 376:004

Pag. 287-291

Covor Daniela
 
Liceul Tehnologic nr. 1, Fundulea
 
 
Disponibil în IBN: 21 octombrie 2022


Rezumat

In the context generated by the Covid-19 pandemic, online education is a new way of approaching the educational instructive process: the background elements remain the same, but the means of acquiring knowledge are different. This period has shown us that through adaptability and innovation the educational process can continue, and computer technology plays an extremely important role. But the transition from traditional teaching to distance learning environments entails new risks for students with special educational needs, bringing additional challenges that overlap with existing ones. Inclusive education must aim at approaches and practices in which as many educational actors as possible must be involved, so that children do not become vulnerable to challenges. În contextul generat de pandemia de Covid-19, educația online este o modalitate nouă de abordare a procesului instructiv educativ: elementele de fond rămân aceleași, dar mijloacele de însușire a cunoștințelor sunt altele.

Această perioadă ne-a demonstrat că prin adaptabilitate și inovație procesul educațional poate continua, iar tehnologia informatică ocupă un rol extrem de important. Dar trecerea de la predarea tradițională la mediile de învățare la distanță presupune noi riscuri pentru elevii cu cerințe educaționale speciale, aduce provocări suplimentare care se suprapun cu cele deja existente. Educația incluzivă trebuie să vizeze abordări și practici în care trebuie implicați cât mai mulți actori educaționali, astfel încât copiii să nu devină vulnerabili în fața provocărilor.

Cuvinte-cheie
online education, students with ASD, open educational resources (OER), primary education,

Educație Online, elevi cu TSA, resurse educaționale deschise (RED), învăţământ primar