Utilizarea mijloacelor multimedia pentru promovarea educației interculturale în cadrul orelor de limbă engleză
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
257 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 15:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811+111’243:004 (1)
Languages (3234)
Metaphysics (121)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4189)
SM ISO690:2012
MARDARI, Alina. Utilizarea mijloacelor multimedia pentru promovarea educației interculturale în cadrul orelor de limbă engleză . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 4(134), pp. 21-25. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7039005
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(134) / 2022 / ISSN 1810-6455

Utilizarea mijloacelor multimedia pentru promovarea educației interculturale în cadrul orelor de limbă engleză

Employing Media to Promote Intercultural Education in English Language Classes

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7039005
CZU: 811+111’243:004

Pag. 21-25

Mardari Alina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 septembrie 2022


Rezumat

Studenții care învață engleza ca limbă străină urmează să își formeze atât abilități lingvistice avansate, cât și abilitatea de a aprecia culturile vorbitoare de engleză. Învățarea limbilor străine prin utilizarea mijloacelor TIC este, de obicei, axată pe formarea abilităților lingvistice, înțelegerea culturală fiind rareori scopul principal al demersului didactic, câteodată chiar evitându-se. În articolul de față ne propunem să valorificăm formarea competenței interculturale, demonstrând cum diverse materiale, site-uri, activități și platforme de învățare online mediate tehnic și orientate cultural pot fi utilizate pentru a stimula colaborarea socială, înțelegerea, reflecția și aprecierea.

EFL students need both advanced language skills and an appreciation of English-speaking cultures. Language teaching, however, tends to focus on language skills, while cultural understanding is seldom the main goal and is even sometimes avoided. In this article we shall show how intercultural competence may be developed through the use of technically-mediated and culturally-oriented online learning materials, websites, and learning platforms, which help cultivate intercultural competence through social collaboration, understanding, reflection, and appreciation.

Cuvinte-cheie
engleza ca limbă străină, mijloace multimedia, competenţe interculturale, platforme online,

EFL, media, intercultural competence, online platforms