Eficiență tehnologiilor didactice modern asupra dezvoltării creativități la preșcolari
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
517 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-07-01 22:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:37.016+373.24 (1)
Education (14908)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4090)
Kinds of school providing general education (2154)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, LUPAȘCU, Inga. Eficiență tehnologiilor didactice modern asupra dezvoltării creativități la preșcolari. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 74-84. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Eficiență tehnologiilor didactice modern asupra dezvoltării creativități la preșcolari

CZU: 37.036:37.016+373.24

Pag. 74-84

Antoci Diana, Lupașcu Inga
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Articolul în cauză prezintă un studiu ce ține de eficacitatea tehnologiilor didactice moderne asupra dezvoltării creativității a copiilor de vârstă preșcolară. Cercetarea experimentală desfășurată reflectă datele observaționale privind contribuția tehnologiilor didactice moderne asupra copiilor de vârsta 5-7 ani într-o perioadă de 5 luni. Rezultatele obținute au permis validarea unui nou program formativ axat pe utilizarea exercițiilor și tehnologiilor didactice moderne orientate spre dezvoltarea potențialului creativ la copiii de vârstă preșcolară din perspectiva componentelor structurale.

This article presents a study on the effectiveness of modern teaching technologies in developing the creativity of preschoolers. The experimental research carried out reflects the observational data on the contribution of modern teaching technologies on children aged 5-7 years in a period of 5 months. The results obtained allowed the validation of a new training program focused on the use of modern teaching exercises and technologies aimed at developing the creative potential of preschool children from the perspective of structural components.

Cuvinte-cheie
creativitate, tehnologii didactice moderne, vârstă preșcolară,

creativity, modern teaching technologies, preschool age