Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-22 10:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:159.942+371.212 (1) |
Psychology (3516) |
Education (14878) |
![]() KARABULUT-BABENCO, Cristina. Abordări teoretice în studiul alfabetizării emoționale a elevilor din clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 135-143. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.135-143 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.135-143 | ||||||
CZU: 159.922.7:159.942+371.212 | ||||||
Pag. 135-143 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține interpretări teoretice privind evoluția conceptului alfabetizare emoțională contribuind la formarea unei viziuni generalizate asupra parcursului istoric al termenului vizat prin care înțelegem un sistem de acțiuni orientate spre decodificarea semnificației emoțiilor și învățarea gestionării și canalizării eficace a energiei emoționale. |
||||||
Cuvinte-cheie alfabetizare emoțională, dezvoltare emoțională, Inteligenţa emoţională, elevi, emotional literacy, emotional development, emotional intelligence, primary student |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v28i2.135-143</identifier> <creators> <creator> <creatorName>Karabulut-Babenco, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Abordări teoretice în studiul alfabetizării emoționale a elevilor din clasele primare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier> <subjects> <subject>alfabetizare emoțională</subject> <subject>dezvoltare emoțională</subject> <subject>Inteligenţa emoţională</subject> <subject>elevi</subject> <subject>emotional literacy</subject> <subject>emotional development</subject> <subject>emotional intelligence</subject> <subject>primary student</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>159.922.7:159.942+371.212</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022-09-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul conține interpretări teoretice privind evoluția conceptului alfabetizare emoțională contribuind la formarea unei viziuni generalizate asupra parcursului istoric al termenului vizat prin care înțelegem un sistem de acțiuni orientate spre decodificarea semnificației emoțiilor și învățarea gestionării și canalizării eficace a energiei emoționale.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article contains theoretical interpretations on the evolution of the concept of emotional literacy, contributing to the formation of a general vision of the historical course of the term by which we understand a system of actions aimed at decoding the meaning of emotions and learning to effectively manage and channel emotional energy.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>