Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 18:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.016.046+159.922.76 (3) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (656) |
Psychology (3512) |
![]() ARSENI, Viorica. Tehnici de integrare a copiilor cu tulburări de comportament folosite la ore. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 103-107. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.016.046+159.922.76 | ||||||
Pag. 103-107 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol abordează problema integrării copiilor cu tulburări de comportament la ore. Pe parcursul articolului sunt caracterizați acești copiii, și oferirea de sugestii, tehnici de integrare a acestora în timpul orei, învățătorilor. |
||||||
Cuvinte-cheie sistemul de tokeni, contractul comportamental, întăritori, CES, comportamentele target, ADHD, token system, behavioral contract, reinforcers, CES, target behaviors, ADHD |
||||||
|